Op de plaats rust - Reisverslag uit Veendam, Nederland van Harry Roor - WaarBenJij.nu Op de plaats rust - Reisverslag uit Veendam, Nederland van Harry Roor - WaarBenJij.nu

Op de plaats rust

Door: Harry

Blijf op de hoogte en volg Harry

07 September 2018 | Nederland, Veendam

Bijna alles is geregeld. De vlucht en het onderdak zijn de basis. Vervoer in Canada moeten we nog organiseren. Vervoer naar en van Schiphol hebben we al voor de deur staan. Maar tussen het moment van komen en gaan is een parkeerplaats nodig. Vandaag hebben we een goede rustplaats voor onze auto gevonden. Op 27 juli rond 9.15 uur kunnen we de auto neerzetten en zondag 25 augustus gaan we elkaar weer zien. Een goede plek in Oude Meer waarvan we nu kunnen zeggen dat de recensies in elk geval goed zijn. De prijs stond ons ook aan.
Nu echt bijna alles is geregeld hebben we de plicht om de resterende tijd flink te sparen. Een mooie uitdaging die los van de vakantie nuttig is.

Verslag uit: Nederland, Veendam

Nog een keer samen Canada beleven

April 2017. Het plan om volgend jaar nogmaals met z'n allen naar Canada te gaan is geboren. Al vast naar een geschikte vlucht kijken. We vinden een mooie vlucht waarbij de vertrektijden 12.55 uur heen en 12.55 uur terug prima zijn. Ook is het niet nodig over te stappen. De heen reis alleen een tussenlanding op Calgary en terug non stop. Zelfs de prijs is beter dan we in de toekomst kunnen verwachten. Om gelijk maar door te pakken bespreken we ook de huurauto en de parkeerplaats bij automotel.
Het zoekfeest naar leuke huizen via Airbnb kan beginnen. Een paar leuke huizen gevonden en aangeschreven. De meeste huiseigenaren zijn verrast dat we nu al vragen hebben over augustus 2018. Voor Victoria is het wel gelukt. We zullen daar vanaf 12 augustus tot en met 21 augustus zijn. Een van de highlights die de jongens zeker niet willen missen. De voorpret is al begonnen al hoewel we nog eerst een prachtige vakantie dit jaar gaan beleven.
Het plan om de eerste dag een van de meest luxe hotels te gaan bespreken moet nog even in de koelkast. We hebben ervaren dat je tot maximaal 1 jaar vooruit kan boeken. We kunnen dus niet eerder dan 8 augustus a.s. Een poging wagen om een leuk hotel te vinden in het hartje van Victoria BC.

29 Mei 2019

Schipper mag ik overvaren?

27 April 2019

Een kans om te grijpen.

14 Maart 2019

Voorpret met hindernissen.

28 Januari 2019

Een waardig vervanger aan de Oceaan.

25 November 2018

Een dagje er af, een dagje er bij!
Harry

Ons gezin bestaat uit vader Harry, moeder Diana, Johan, Vincent en Richard. In 2016 zijn we naar Canada geweest. Dat is zo goed bevallen dat we in april 2017 al weer geboekt hebben voor augustus 2018. Helaas moesten we de plannen een jaar opschuiven door omstandigheden. Maar 2019 staat alles weer gepland. Net als de vorige keer zullen we elke dag een verslag digitaal vastleggen. We hopen dat er dan weer familie en vrienden met ons meereizen dankzij waarbenjij.nl

Actief sinds 02 Juli 2017